Glamping in the rainforest...


Voor de eerste sinds anderhalf jaar gingen de man des huizes en ik alleen weg voor een nachtje.
Mijn ouders kwamen voor de vierde keer op bezoek in KL en kennen ondertussen de weg al, haha!

Ik boekte een jungle retreat op 45 minuten van de stad. We sliepen in een glazen huis tussen de bomen.



Prachtig, toch?
Ik naaide voor de gelegenheid een nieuwe jurk.
Ik koos voor de Chica jurk uit La Maison Victor. 
De lange mouwen liet ik achterwege, het is hier al heet genoeg.
De stof met marmerprint komt van About Blue Fabrics en leek me geschikt voor de jungle.
Bij nader inzien is de french terry toch nog té warm voor de tropische vochtigheid.
Volgende keer zal hij worden gedragen voor een lunch of in ieder geval niet meer om mee naar de jungle te gaan.




Ik ben fan van cocoonjurken, een patroon voor een stretch stof ontbrak nog in mijn patronenkast.
Deze Chica jurk mag ook mee in de koffer naar België in de zomer, perfect voor Belgisch zomerweer.




patroon: Chica jurk, La Maison Victor
stof: French Terry, About blue fabrics



Reacties

  1. Het is toch ongelooflijk hoeveel prachtige plekken er daar zijn, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi!!! Ik wil deze ook maken maar welke maat heb je daarbij gebruikt,vind wat moeilijk groetjes claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics