Happy fabrics part I


Onlangs kreeg ik stoffen toegestuurd van Happy fabrics, een Zweedse webshop.
Het eerste stofje werd onmiddellijk verwerkt, ik naaide zelfs een mini collectie.

De stof is een tricot van Andrea Lauren, super zacht en gemakkelijk te verwerken. 


Het eerste naaisel werd een Candy dress, één van de meest populaire patroontjes uit La Maison Victor. 



Ik naaide de zes jaar en verlengde met 6 cm. De halsboord en mouwen plooide ik 1 cm om naaide vast.  




Met de overschot maakte ik de Pippa pants van Emma en Mona, een gratis patroon.
Met een bijpassende haarband, speelproof en toch hip.



De t-shirt past er perfect bij, ik kocht ze bij H&M.


Ondertussen was dit al de vierde pippa pants die vanonder mijn naaimachine rolde. Het shortje kan zowel dienen om in te spelen, te sporten en te feesten. 



Als een volleerd model toont Lily jullie haar nieuwe outfit.



stof: Floral Peach bij Happy Fabrics
patroon jurk: Candy dress
patroon short: pippa pants


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics