Inari Tee Dress....in blue!

Ik kocht het patroon vorig jaar, de Inari Tee Dress van Named Clothing.
Printen en aan elkaar plakken van het patroon ging vlotjes en toen viel ik stil.
Ik had blijkbaar andere prioriteiten, maar de stoffenstapel voor het naaien van deze jurk bleef groeien.  In iedere stof zag ik wel een Inari Tee Dress, overkomt jullie dat ook wel eens? 

Toen Georgette twee maanden geleden een foto postten op instagram met de zachtste double gauze stoffen, overkwam me het weer. Lap, weeral een stof voor een Inari Dress op de stapel. Onze eerste bezoekers kwamen naar het verre Maleisië met de stoffen en het gebeurde.
Mijn eerste Inari Dress werd een feit! Finally!


De jurk heeft een cocoonvorm en een split in beide zijnaden, de voorkant is iets korter dan de achterkant. Ik hou wel van deze stijl, zo comfortabel en veel bewegingsvrijheid.


Voor de mouwboorden gebruikte ik de andere kant van de stof om wat contrast te creëren in de jurk.




De stof is zooo zacht, echt! Ge zou eens moeten komen voelen. Strijken is niet nodig door de wafelstructuur die de stof krijgt na het wassen. Heerlijk, toch?



Ik ben content!


Stof: Georgette
hoed: Veritas
bril: H&M


Reacties

  1. Echt zalig! Voor uw eeuwigdurende vakantie daar is dat ideaal! En in een heel mooi stofje. De kleur staat je hele leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat sta jij daar goed mee! En je woont momenteel in het juiste deel van de wereld om die te dragen, ideaal zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je staat er mooi mee. Wanneer is de eerste vlucht naar Maleisië om te komen voelen? :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat je prachtig! Dat is niks dan genieten ginder dus 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe combinatie heb je samengesteld!Leuk gemaakt,zalig om te dragen volgens mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, prachtig! Ik plan deze stof ook niet te lang te laten liggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elk stofje kon een Inari Tee Dress worden, maar dit was zonder twijfel de beste keuze! Wat een pareltje! En de kleur is prachtig bij zomerhuid en -haren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er ideaal uit voor die temperaturen daar. Wij zullen wel sweaters maken 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw,wat een ontzettend leuke Inari!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics