Like a princess in Lotte Martens Fabric

 Vorige maand werd ik samen met een aantal collega-bloggers uitgenodigd in het atelier van Lotte Martens en Bambiblauw. Eva maakte al een mooi verslagje dat je hier kan lezen.
Zonder al te goed te weten wat ik zou naaien vertrok ik richting Leuven met een aantal patroonboeken en de laatste La Maison Victor. Moeilijk kiezen was het, om het perfecte patroon te vinden. Ik koos voor de Camilla jurk uit La Maison Victor: prinsesserig, zomers, bohemian style, feestelijk, dromerig.... I love it!

Voor het bovenstuk koos ik een paneel met gouden vegen, het rokdeel is een crêpe en komt ook van Lotte.
De touwtjes aan de schouders kocht ik bij Veritas.















Patroon: Camilla jurk uit La Maison Victor
Stof: Lotte Martens









Reacties

  1. Heel mooi! Staat je goed en echt zomers

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw heel mooie jurk! Perfect voor dat warme weer daar in KL :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, echt helemaal wat een maxijurk hoort te zijn... Ik ben verliefd jong. 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben een fan van maxidresses! Dat heb je mss al gezien! Deze is ook helemaal geslaagd! Spijtig dat we elkaar niet ontmoet hebben in Leuven. Ik moest al vroeg door!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. stijlvol... jij bent klaar voor een mooi feest of een wandeling aan de kust,...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Je bent echt een prinses. Zalig schoon!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. waaauw zeg, dat is echt prachtig! inderdaad, echt net een prinses!! :-) heel feestelijk ook! en mooie stof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prachtig uit!! Die stof is sowieso fantastisch maar komt goed tot zijn recht in deze jurk.

    Het lijkt me een leuk patroon, maar niks voor mij vrees ik... de combinatie dunne bandjes en diepere decolleté gaan niet werken met mijn borsten... helaas..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wondermooi. Perfect voor een hete zomeravond.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics