Een gouden ZAK... euh?! Jurk?

Ik kocht eens een gouden punta di roma, ergens vorig jaar bij de Stoffenkamer. Net vóór wij wisten dat we naar Maleisië zouden verhuizen. Veel te warm dus voor tropische temperaturen.

Na de paasvakantie begon ik met het inladen van de winterkleren, alles ging een grote zak in.
Winterjassen, sjaals, mutsen, panty's, winterjurken. Alles de zak in. En het komt er niet meer uit!

En toen.... vorige week begon het terug te winteren begot. 
Ook toen... vorige week dus, kocht ik ook de nieuwe La Maison Victor. Met daarin de Fran jurk, een breed, los model, 'so 2016'.

Totdat ik de jurk naaide, geen breed en los model MAAR een ZAK! Het was meer van 'so 90's'.

Ik versmalde beide zijnaden vanaf de oksel met 5 cm en tadaaaaaa....
een GOUDEN jurk.

Oh ja, ik naaide ook nog een bijpassende tas uit het boek 'mijn designertas'. Ik koos voor het design van 'Les Deux de Cock' in een ananasstof van Aime Comme Marie. De gouden ritsen en ketting kocht ik bij Veritas.




De jurk komt redelijk kort, de reden waarom ik niet omzoomde om het toch nog zedig te houden.








In deze jurk is geen rits voorzien, afwerken deed ik met biais net zoals voorzien in de uitleg.









Ik ben blij met mijn nieuwe jurk, ik denk dat ik er nog zo eentje ga naaien. Zo snel klaar!



Reacties

  1. Je staat er echt goed mee! Draag hem nog maar heel veel hier in ons belgenlandje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Les Deux de Cock, dat model zei mij nooit veel. Tot nu. Mooi zeg, met die ananassen en die gouden ritsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe combinatie heb je gekozen!Je kan misschien eentje zonder mouwen maken om mee te nemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, toch nog leuk geworden!
    We zeiden het al op FB, ik had precies hetzelfde gevoel bij deze jurk.
    5cm eraf links en rechts, en het zat prima.
    Foutje van LMV toch wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, 5cm aan 2 kanten... dat is heel wat! Zo vind ik 'm super, het staat je echt goed!

    En die tas!!! Zo mooi gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke jurk! De handtas maakt het af!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. kort? mohow, nee ik vind het zeker lang genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
  8. niet zo fan van de jurk, maar je tas is echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De jurk staat je heel mooi. Het stofje vind ik top! En dat tasje: heeeel schoon

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics