Pimp je interieur met stof...


Met stof kan je eenvoudig je interieur pimpen
EN regelmatig afwisselen.




Schattige wolkenkussentjes in zwart-wit,
 de ene met gouden paspel en de anderen met mint.




Een krukje overtrok ik met een prachtige canvas.




Een mooi geheel met de mand van Ferm Living 
en een bijzettafeltje in Scandinavische stijl.




Ik naai regelmatig kussenslopen, zodat ik eens kan afwisselen.
Het schapenvachtje kocht ik op kapaza, lekker zacht....



Een mand in vilt, inspiratie vond ik op pinterest.
Ideaal om een dekentje in te steken...



Bijzettafel en krukje: GIFI
Mand Ferm Living: espoo Antwerpen
Stof zwart-wit: Bambiblauw
Stoffen met goud: Madeline De Stoffenmadam
Vilt: stoffenspektakel

Reacties

  1. Sjiek! Ik zou dat ook eens vaker moeten doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Ik maakte ook zo'n wolkenkussentje! Superleuk é!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Die mand in vilt vind ik ook zo mooi gevonden! Volgende keer op het stoffenspectakel even goed uitkijken naar vilt want ik zie m ook wil zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het krukje is mooi!
    Ben je net beginnen volgen :)
    mizolilie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Dat krukje is mijn favoriet :-) Ik zou dat dringend eens moeten proberen met onze eetstoelen, die kunnen nieuwe bekleding gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics