Hoe patronen opbergen?

Patronen ordelijk en netjes bijhouden?
Hoe doe je dat?
Wel, ik doe dat zo!

Bij Hema koop ik doorzichtige envelopmappen.
Daarop kleef ik een etiket op (die ik in verschillende kleuren heb) en schrijf er de naam van het patroon op en welke maten er in de map zitten.



De patronen zitten per maat nog eens apart in een insteekhoes.






De envelopmappen verzamel ik dan in tijdschrifthouders per soort ( jongens, meisjes, dames....).



Hoe doen jullie dat? Patronen sorteren?

Reacties

  1. Ik steek ze ook in zo een envelop werkt heel handig want ik bestel patronen van een webwinkel op maat en moet ze dan afdrukken en aan elkaar plakken maar zijn best stevige patronen zo van printpapier en in die enveloppen kan je ze goed bewaren dan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik steek ze ook in zo een envelop werkt heel handig want ik bestel patronen van een webwinkel op maat en moet ze dan afdrukken en aan elkaar plakken maar zijn best stevige patronen zo van printpapier en in die enveloppen kan je ze goed bewaren dan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ok! Hier moet ik een voorbeeld van nemen! Er liggen hier genoeg mapjes en kaften maar...maar..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics