Alle eendjes...


Solden!
Daar hou ik van.
Zeker wanneer mijn favoriete stoffen in solden staan. 

Zo'n schoon stof, dat MOET een schoon jurkje worden.

Ik haalde opnieuw, na mijn vorige mislukte poging, het
boek 'Stof voor durf het zelvers' boven.
Deze keer koos ik voor Anna Lotte Lee met kapmouw.

En deze keer kreeg ik WEL een mooi resultaat.
Ik gebuikte nog eens GOUDEN paspel, in de mouw en tussen boven en onderpand.

Zo'n doorlopende print, dat probeerde ik ook voor de eerste keer
EN
het lukte!





GOUDEN paspel!


Doorlopende print.
Maar geen blinde rits :-)


Lily wilde niet meewerken vandaag.


Het kroontje bleef aan de kant liggen.


Maar.... plots.
Voor snoep doet ze alles :-)



Stof: Julija's shop, Antwerpen




Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics