Eentje voor de Efteling!



Toen ik dit prachtige feeënstofje online zag,
wist ik dat die zou dienen voor een jurkje.
Perfect voor een dagje Efteling of zo.
Het bovenstukje komt uit SVDHZ 
met een rimpelrokje.
Je zag deze jurkjes al eens hier.
En tussen het bovenstuk en de rok 
een GOUDEN PASPEL.

I Like!

Ik denk dat ik nog wat van die gouden paspel ga halen,
ik ben FAN!



Toch een beetje spijtig van die onthoofde elfjes. (bovenaan en in de rok)



In de elfjes en bloemblaadjes zit ook goud. (niet te zien op foto)






Mooi met die gouden sandaaltjes, binnenkort zal ik toch ook 
gouden laarsjes moeten kopen. :-)


De jurk is ook ideaal om kastanjes te zoeken.




En ook goedgekeurd als prinsessenjurk.





Stof: Liesellove



Reacties

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics