Cockpit Jas!


Eindelijk!
Hij is af.
De cockpit jas uit het boek 'Homemade mini couture'.

Ik begon aan de jas in mei tijdens de naailes,
maar hij was niet af op het einde van het schooljaar.


Hij bleef daar maar liggen en liggen.
Toen ontdekte ik ook nog eens dat ik te weinig 
boordstof kocht en bleef hij nog langer liggen.
Totdat ik afgelopen week toch die boordstof kocht (per ongeluk iets feller oranje)
en er gisteren aan begon.
Ik foefelde ook wat met de voering, maar allez....
HIJ IS AF!

Kijk zelf maar....






Gevoerd met bussenstof en twee verschillende kleuren boordstof. :-)


















Paspel aan de bovenzakken en bussen aan de zijzakken.







Stoffen: Madeline





Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics