Leve de Zeeman!

Vorige week kocht ik bij Zeeman een tafellaken. Na wat gepinterest wist ik wat ik ermee ging maken: een mand.

Ik knipte vier gelijke delen stof en stikte die aan mekaar, nog een bodem en je hebt een mand. Dit deed ik met zowel buitenstof als binnenstof. De buitenstof verstevigde ik met vlieseline maar toch niet stevig genoeg naar mij goesting.
Ik maakte de mand ook nog in een wattine, daarna stopte ik de drie manden in mekaar en maakte ze vast met een biaislint.


Het gele lint werd toch maar een oranje.


De mand had nog geen bestemming maar omdat het gisteren Lena's birthday party was kreeg de mand een naam met 
flockfolie.


Ik had nog wat tafellaken over, dus kwam er nog een kussen bij.


De mand werd eens uitgetest als zitmand.


En als verstopmand.


En kwam uiteindelijk terecht bij zijn nieuwe eigenaar.

Reacties

  1. Waar een tafellaken al niet goed voor is! Benieuwd naar het materiaal van het tafellaken, beetje 'geplastificeerd' of gewoon helemaal katoen?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics